Staan op kwaliteit devies op trainingsdag Diversey Care

maart 14, 2014 in Vloeronderhoud

Diversey 2Kwaliteit van product en advies staan tijdens de  komende vloeronderhoudsperiode centraal. Met deze gedachte hield Diversey Care op 12 maart een trainingsdag voor zijn Official Dealers: ASP, Carel Lurvink, Castor, Haagclean, Hijman, Neptunus, Schwartzmans en Weska. Een dag gericht op het vergaren van vaardigheden en kennis om de beste ondersteuning te kunnen bieden bij vloeronderhoud.

De trainingsfaciliteit van gastheer Progenta bood de perfecte omgeving voor deze training. De diversiteit aan vloersoorten bleek zelfs voor de meest ervaren specialist een uitdaging om te herkennen. De discussie over hoe deze vloersoorten het best onderhouden kunnen worden, bracht nieuwe inzichten. Spraakmakend hierin is hoe tegenwoordig met vloeronderhoud wordt omgegaan. Dit ook gezien de ontwikkeling in vloersoorten en de altijd veranderende wens van de klant. Voldoende stof om nog eens kritisch na te denken of de juiste oplossing wordt geboden die aansluit op de klantsituatie en wens.Diversey 4

Voor training in testmethodes voor vloerherkenning (paperclip), productkeuze (emulgatie, residu) en  kwaliteitsevaluatie (hechtings, stroefheid) kunnen de dealers vertrouwen op een uitgebreid scala aan gereedschappen om de beste adviezen te geven voor regulier vloeronderhoud en het oplossen van specifieke vraagstukken.

De aankomende schoolvakanties bieden de gelegenheid om intensiever vloeronderhoud uit te voeren. Jaarlijks organiseert Diversey Care een vloerenactie om in deze periode in de keuze voor het juiste product en advies te ondersteunen. Sta(an) op kwaliteit is dan zowel letterlijk als figuurlijk het streven!

Delen