Partnership, merken en duurzame toekomst bij WEPA op Interclean

mei 8, 2018 in Interclean vakbeurs

Van Houtum, Bas Gehlen, algemeen directeur

Na de overname door het Duitse WEPA Hygieneprodukte en de naamsverandering van Van Houtum in WEPA Nederland presenteert het bedrijf uit Swalmen zich voor het eerst onder de WEPA-vlag op ’s werelds grootste vakbeurs voor schoonmaakprofessionals. “Voor ons is Interclean Amsterdam een belangrijk moment, waarop we laten zien met welke merken en concepten we de komende jaren aan de toekomst gaan bouwen.” WEPA vindt u op het Washroom-platform in hal 10, standnummer 407.

“Op onze stand staat ‘partnerschap’ centraal. We waarderen de langdurige relaties met onze klanten en we zien de Interclean dan ook als het moment om onze relaties mee te nemen in de strategie voor de komende jaren en de kaders te scheppen om die toekomst vorm te geven”, legt Bas Gehlen, algemeen directeur van WEPA Nederland uit. “Want dat willen we samen doen met onze partners. De uitbreiding van het product- en dienstenassortiment is een belangrijk fundament om toekomstgericht ons gezamenlijke partnerschap te verankeren.”

Krachten bundelen
Martin Rohde, verkoopdirecteur Away from Home, legt uit: “WEPA heeft een langetermijnvisie. We zijn een familiebedrijf en dat willen we ook blijven. We hechten daar zelf veel waarde aan, en onze klanten ook. Als familiebedrijf staan we voor authenticiteit, betrouwbaarheid en korte lijnen. We zijn dan ook blij met de overname, we kunnen nu onze krachten bundelen als twee familiebedrijven die samen komen. Zo vormen we een betrouwbare basis en zijn we een partner voor de toekomst.”

Nieuw merk voor groothandel
Op Interclean presenteert WEPA alle mogelijkheden die het de Away from Home-markt te bieden heeft op het gebied van hygiëneoplossingen. Belangrijk speerpunt daarin is de preview van het nieuwe merk voor de vakgroothandel. Daarnaast kunnen bezoekers innovaties verwachten voor specifieke toepassingsgebieden en ontdekken welke circulaire oplossingen WEPA biedt om op een laagdrempelige manier, maar met een betekenisvolle bijdrage aan het milieu, daadwerkelijk kringlopen te sluiten.

Bas Gehlen: “Het is onze missie om concepten en producten te blijven ontwikkelen,  die op een duurzame wijze bijdrage aan de groei van onze klanten. Met de juiste drive en de samenwerking met onze klanten en ketenpartners creëren we de perfecte mix om duurzaam te blijven ondernemen.”

WEPA nodigt iedereen uit om te komen toosten op haar nieuwe koers voor de toekomst die ze graag samen met haar klanten inslaat. Hal 10, standnummer 407.

Over WEPA
Met 3500 medewerkers en een omzet van circa € 1 miljard behoort de WEPA Gruppe tot de drie grootste aanbieders op de Europese tissuemarkt. Door de overname behoudt WEPA met een omzet van € 180 miljoen ook een belangrijke positie in het away from home-segment in Europa.

 

Delen