Vakbeurs Facilitair: TH&P daagt uit: bent u dé held van facilitair?

januari 10, 2018 in Vakbeurs Facilitair

“Op de Vakbeurs Facilitair en Gebouwbeheer willen wij de facility manager een podium bieden en de voordelen van het schoonmaken van werkplekapparatuur op ‘hem/haar’ af te laten stralen. Dus dagen we de bezoekers uit om mee te doen aan onze quiz Ben jij de held van facilitair onder leiding van Lucille Werner”, blikt Nathan Talahatu, marketingmanager van TH&P, vooruit. TH&P is marktleider in hygiënische reiniging van werkplekapparatuur, datacenters en serverruimtes, en op de aanstaande facilitaire vakbeurs in de Jaarbeurs Utrecht op woensdag 24 tot en met vrijdag 26 januari met stand (met podium én quiz) aanwezig in hal 1, F11.

“De rol van de facilitair manager/medewerker is de afgelopen jaren enorm veranderd. Waar 10 jaar geleden een afdeling met 150 medewerkers gewoon was, is de facilitaire afdeling tegenwoordig niet groter dan 5 medewerkers. Veel zaken zoals catering, beveiliging en schoonmaak zijn geoutsourcet”, vertelt Nathan.

De spil
“De facilitair manager/medewerker is de spil geworden in het regelen van de facilitaire zaken met externe bedrijven. Maar de facilitair manager staat onder druk: de opdracht is het besparen van kosten en verhogen van efficiëntie. Belangrijk hierbij: het serviceniveau moet gelijk blijven of zelfs verbeteren. Daarnaast zijn steeds meer kantoorgebouwen voorzien van het concept met Het Nieuwe Werken. Hierdoor worden werkplekken en randapparatuur vaker gedeeld. Dit wordt niet door iedere gebruiker toegejuicht, omdat dit als vies of onfris wordt ervaren.”

Dé held van facilitair
Op de Vakbeurs Facilitair & Gebouwbeheer gaat TH&P op zoek naar De held van facilitair. Nathan legt uit: “Vaak is de facilitair manager de klant van TH&P. Daarom willen wij hem/haar op een podium zetten door de voordelen van het schoonmaken van werkplekapparatuur op ‘hem/haar’ af te laten stralen. Dé held van facilitair is gericht op de diverse extra besparingen en het werkplezier dat de facilitair manager/medewerker regelt.”

Waarom een held?
Een facilitair manager weet als geen ander wat HR, ICT, een gebruiker of het management wil. Door de werkplekapparatuur regelmatig te laten reinigen, is deze facilitair manager/medewerker een held, omdat dit: meer werkplezier een verhoging van de productiviteit geeft; een kostenbesparing oplevert door een reductie van ruim 10% ziekteverzuim (verzuim kost per werknemer per dag € 250!); en de CO2-uitstoot vermindert, wat vervolgens bijdraagt aan MVO + circulaire economie.

Speelt u mee?
Op de stand van TH&P op de Vakbeurs Facilitair & Gebouwbeheer wordt elk uur een quiz gespeeld onder leiding van Lucille Werner. TH&P nodigt én daagt u uit: kom checken of u dé held van facilitair bent en maak kans op een refurbished iPad!

Over TH&P
Periodieke dieptereiniging van werkplekapparatuur is specialistisch werk, dat niet onder het reguliere schoonmaakonderhoud valt. Net als de professionals die worden ingezet voor de dieptereiniging van keukens, glasbewassing of ongediertebestrijding. TH&P is marktleider in hygiënische reiniging van werkplekapparatuur, datacenters en serverruimtes en verzorgt het kabelmanagement. We werken met opgeleide mensen, die VCA, ESD, NEN 3140 en Cleanroom gecertificeerd zijn. Hiermee draagt TH&P bij aan een veilige en gezonde werkomgeving voor werknemers in Nederland en België.

Delen