27 mei 2016

Themapagina Beleving

Beleving van de eindgebruiker is de grote drijfveer voor de hele schoonmaakbranche. Neem bijvoorbeeld de beslissing van de NS om Care on Track uit te breiden en tijdens de treinreis meer schoonmakers van Hago Rail Services in te zetten. Alles ten gunste van de positieve beleving van de, in dit geval, treinreiziger.

Beleving is een zoektocht die nooit eindigt en waar iedere schoonmaakprof dagelijks mee bezig is. Of u nu actief bent als schoonmaakbedrijf, als producent van bijvoorbeeld reinigingsmachines, als dienstverlener in toilethygiëne of als innovator van slimme schoonmaaksoftware.

Er zijn talloze voorbeelden waar schoonmaak & beleving & hospitality hand in hand gaan. In producten, diensten en concepten. Dus vindt u op Schoonmaakjournaal een themapagina Beleving. Voor uw bijdragen in de vorm van best practices, samenwerkingen, productinnovaties, columns en filmpjes zetten we alle onze media in (en dat zijn er zeven) en geven we schoonmaak(beleving) een positieve boost. Mail ons vrijblijvend voor meer informatie: [email protected]

Deel dit artikel

Ook interessant: