Westerveld en LEVIY samen voor meer aandacht schoonmakers en opdrachtgevers

oktober 25, 2017 in Digitalisering

Schoonmaakjournaal SMB Westerveld - LeviyOm schoonmaakprocessen te versnellen en de kwaliteit van de dienstverlening naar een nog hoger niveau te tillen, slaan LEVIY en Westerveld de handen ineen. Met de software van LEVIY hebben klanten van Westerveld 24/7 inzicht in de aard, omvang en kwaliteit van de schoonmaakwerkzaamheden. 

Alle rayonleiders van Westerveld zijn uitgerust met de app van LEVIY. Sebastiaan van der Vinne (rechts op de foto): “Ze voeren met de app verschillende kwaliteitscontroles uit die centraal in een dashboard samenkomen. De opdrachtgever heeft hier de klok rond toegang toe. En dankzij de meldingenfunctionaliteit is het voor de klant mogelijk om nog sneller in te spelen op de door Westerveld geleverde schoonmaak.”

 Snelle data-analyse
Door de wijze waarop de software van LEVIY de data analyseert, krijgt Westerveld real-time inzicht in het kwaliteitsniveau van de schoonmaakorganisatie. Compleet met op maat gemaakte rapportages in enkele klikken. Waarmee de app bijdraagt aan de door Westerveld geleverde transparantie en grip.

Meer aandacht voor schoonmakers en opdrachtgevers
Rick Dillema, algemeen directeur van Westerveld (links op de foto):  “De app verlaagt de werkdruk en de administratieve kosten, versnelt de schoonmaakprocessen en verhoogt de service naar klanten. Tegelijkertijd verbetert ook de niet-digitale communicatie. Ga maar na, hoe minder tijd onze leidinggevenden kwijt zijn aan administratieve taken, hoe meer tijd en aandacht er overblijft voor de schoonmakers en de klant.”

Bron en tekst: Westerveld.nl