Gom zet met Magnifique nieuwe stap in gastbeleving

mei 16, 2017 in Beleving en hospitality

Schoonmaakjournaal - MagnifiqueGom Schoonhouden, onderdeel van Facilicom Group, introduceert op 16 mei een nieuw serviceconcept: Magnifique. Met een combinatie van schoonmaak, hospitality-service en aanvullende diensten staat Magnifique voor een 5-sterrenervaring in gastvrijheid. Hiermee komt Gom tegemoet aan de toenemende behoefte van gasten en medewerkers aan een hoogwaardige gastbeleving.

Het nieuwe concept Magnifique is een aanvulling op de schoonmaakservice van Gom door speciaal opgeleide hospitality-medewerkers. Zij spreken meerdere talen en hebben een uitstekend gevoel voor gastvrijheid en service. Dankzij hen voelen gasten en medewerkers zich welkom, gezien en goed geholpen. Bovendien werkt Gom binnen het Magnifique-concept met aanvullende diensten, zoals postverwerking, voorraadbeheer, interne verhuizingen en handyman-diensten, en met exclusieve producten en materialen. Denk daarbij aan subtiele geurproducten, een sanitairlijn die past bij het interieur en strak ontworpen schoonmaakkarren.

Magnifique geeft ‘wow’-effect
Wim Gruyters, directeur Gom Hospitality: “Steeds meer bedrijven en organisaties willen dat zowel de gasten als de eigen medewerkers zich welkom en thuis voelen. Een vriendelijke ontvangst, een aantrekkelijke omgeving en extra servicediensten dragen daaraan bij. Zo’n totale gastbeleving is niet alleen goed voor het imago van de organisatie; het is bekend dat medewerkers in een gastvrije en stralende omgeving tot betere resultaten komen. De combinatie van excellente schoonmaak, hospitality-medewerkers, extra services en het gebruik van luxueuze producten zorgt voor een ‘wow’-effect bij gasten en medewerkers.”

Magnifique richt zich op opdrachtgevers in het hogere segment. Bedrijven die bereid zijn om meer te betalen voor een luxere uitstraling en inspirerende werkomgeving en waarbij de high end uitstraling en beleving bijdraagt aan hun bedrijfsdoelen. Inmiddels maken verschillende grote opdrachtgevers van Gom naar volle tevredenheid gebruik van het nieuwe concept.

Voor meer informatie, bezoek www.magnifique.nl.

Over Gom
Gom maakt bedrijfsruimten als kantoren, scholen, retaillocaties en luchthavens schoon. Ook neemt Gom de specialistische reiniging ter hand in de sectoren Food en Gezondheidszorg en Hospitality. Gom biedt zijn diensten aan door heel Nederland met 8.000 schoonmakers en 14 vestigingen en is sinds de oprichting van Facilicom Services Group in 1966 onderdeel van het bedrijf.