27 mei 2015

OZO Hotel Amsterdam kiest voor Blue Wave

Blue Wave verzorgt de sanitaire voorzieningen en hotel supplies voor het OZO Hotel in Amsterdam. Het gloednieuwe 4-sterren hotel in Zuidoost opende afgelopen maand zijn deuren en telt in totaal 165 kamers.

De keuze van het OZO Hotel voor Blue Wave is mede gebaseerd op de flexibiliteit die de leverancier van reinigingsmiddelen, hygiëneconcepten en hotelsupplies kan bieden. ‘‘Als beginnend hotel wil je je investeringskosten zo laag mogelijk houden. Met het Pay Per Room-concept betalen we alleen voor de sanitaire voorzieningen wanneer de kamers daadwerkelijk bezet zijn. Dit betekent dat we niet voor verrassingen komen te staan, wel zo overzichtelijk en transparant in een dynamische markt als de hotellerie’’, reageert de heer Lie, general manager van OZO Hotel Amsterdam.

Patrick Veldema, manager Sales & Marketing van Blue Wave: ‘‘Dit is precies zoals wij de samenwerking met onze opdrachtgevers voor ogen hebben: een klantspecifieke invulling waarbij beleving van de eindgebruiker en ontzorgen van de opdrachtgever centraal staat. We zijn ons ervan bewust dat de totale beleving van de eindgebruiker van groot belang is en daar richten we onze dienstverlening dan ook op in.’’

Deel dit artikel

Ook interessant: