LEVIY koppelt met partnerships, hotelsoftware en FMIS

februari 14, 2018 in Contracten, Digitalisering

LEVIY streeft naar een constante verbetering van haar eigen product. “Dit doen we door goed te luisteren naar onze klanten en de wensen vanuit de markt. De focus van onze development-afdeling binnen LEVIY ligt onder andere op het realiseren van koppelingen/interfaces met partners binnen de schoonmaak- en hotelbusiness”, leggen Sebastiaan van der Vinne (directie) en Markku Weingartner (sales en marketingmanager) uit. LEVIY mocht recent diverse relaties aan zich ‘koppelen’.

Oracle
Vanaf 7 februari 2018 is LEVIY officieel Oracle Gold Partner, gecertificeerd voor de interface met Opera: het hotelreserveringssysteem van Oracle. Wereldwijd is dit een van de grootste reserveringssysteem in de hotelmarkt. Als LEVIY zijn we natuurlijk onwijs trots op onze development-afdeling voor het realiseren van deze interface. Met de groei en ambitie die LEVIY in het buitenland heeft, met name UK en Duitstalige landen, gaat deze professionaliseringsslag ons als bedrijf weer een stap verder helpen.

Amadeus
De koppeling met Amadeus is in 2017 gerealiseerd. We zijn hier gekoppeld met het IDMPS-pakket. Deze integratie zorgt ervoor dat de statussen van de hotelkamers direct beschikbaar komen binnen LEVIY en dat kamers die afgerond zijn en door de supervisor geïnspecteerd zijn voor de receptie ook direct inzichtelijk komen als schoon en geïnspecteerd, zodat de gast de hotelkamer direct in kan.

De housekeeping bij verschillende hotels, onder andere Van der Valk, plukt hier al de vruchten van. De koppeling zorgt voor efficiëntie binnen de hotels, door minder klachten, fouten en kortere communicatielijnen.

Nocore
Veel van onze partners zijn schoonmaakbedrijven die gebruikmaken van softwareleverancier Nocore. Hierdoor hebben we sinds 2015 al een partnerovereenkomst met elkaar. Omdat het koppelen met softwarepakketten binnen de schoonmaakmarkt direct inhaakt op de primaire processen van het schoonmaakbedrijf, moet je eerst goed kijken hoe de koppeling tot stand moet gaan komen. Je moet van tevoren goed in kaart hebben gebracht welke processen je op elkaar wilt laten aansluiten en op welke manier.

Op basis van deze overeenkomst en de gezamenlijke intenties kunnen we voor elke gewenste gezamenlijke klant deze koppeling realiseren. Op dit moment zijn we vanuit LEVIY onder meer voor Dolmans deze exercitie aan het voltooien.

Planbord
Binnen de zorgmarkt is een veel voorkomende vraag om te koppelen met het planbord van de verpleging. Bij het ziekenhuis zijn verschillende FMIS-systemen en dit maakt het proces er niet altijd gemakkelijker op. Vanaf 2017 hebben we een koppeling met het planbord van het AMC weten te realiseren. Hierdoor hoeven de kamers voor het schoonmaakbedrijf niet meer handmatig in het systeem te worden gezet, maar gebeurt dit via een koppeling.

Deze integratie zorgt ervoor dat de statussen van de verpleegkamers direct beschikbaar komen binnen LEVIY. En dat kamers die afgerond zijn en geïnspecteerd door het AMC voor de verpleging ook direct inzichtelijk komen als schoon en geïnspecteerd, zodat de volgende patiënt direct de kamer in gebruik kan nemen.

Over LEVIY
LEVIY is een softwareleverancier in de facilitaire- en schoonmaakwereld. Met slimme en innovatieve oplossingen digitaliseren wij met name de dagelijkse operationele werkvloer. Met meer dan 15 direct inzetbare modules worden zeer diverse situaties en processen ondersteund. We zijn altijd samen met onze klanten op zoek naar verbetering, hogere efficiëntie hogere kwaliteit en vooral het toevoegen van waarden. Van academische ziekenhuizen tot vakantieparken en van schoonmaakbedrijven tot 5-sterrenhotels, LEVIY voorziet zeer diversie doelgroepen van directe oplossingen.

Delen