14 november 2016

EW Facility Services verstevigt marktpositie in hotellerie

Sinds oktober hebben Mansion Hotel Bos & Ven, Landgoed de Rosep en Grand Hotel Downtown het schoonmaakonderhoud toevertrouwd aan EW Facility Services. Met deze nieuwe samenwerkingspartners verstevigt de organisatie haar marktleiderschap in de hotellerie.

Mansion Hotel Bos & Ven en Landgoed de Rosep
Midden in het hart van Brabant in het natuurgebied van Oisterwijk zijn Mansion Hotel Bos & Ven en Landgoed de Rosep gevestigd. Twee sfeervolle hotels met allure in het bezit van de familie Verhoeven. EW Facility Services verzorgt bij beide hotels de kamerschoonmaak, linnenlogistiek en leiding. Bij Mansion Hotel Bos & Ven is de organisatie ook verantwoordelijk voor de algemene dienst.

Mansion Hotel Bos & Ven beschikt over 40 hotelkamers en -suites met classificatie Grand Luxe. Een kleine twee kilometer verderop ligt Landgoed de Rosep met 71 luxe kamers, een restaurant, Spa & Wellness, tennisbaan, zwembad, fitnessruimte. Gastvrijheid zit bij familie Verhoeven in de genen. Directeur Henri Verhoeven: “We zijn er trots op dat we naar onze gasten toe steeds weer vernieuwend en verrassend zijn. Dit zoeken we ook in een schoonmaakpartner. We denken in EW Facility Services een professionele partner te hebben gevonden, die met haar kwaliteit, flexibiliteit en continuïteit onze hotels kan ondersteunen in onze doelstelling te blijven vernieuwen en verrassen.”

Grand Hotel Downtown
Het viersterrenhotel Grand Hotel Downtown ligt in het hippe Oud-West in hartje Amsterdam, vlakbij bezienswaardigheden als het Stedelijk Museum, Van Gogh Museum, Rijksmuseum en uitgaanscentrum. De centrale ligging maakt het hotel een ideale uitvalsbasis voor een verblijf in Amsterdam. Het Grand Hotel Downtown heeft 46 modern ingerichte kamers met ieder hun eigen stijl. Bij het hotel is EW Facility Services naast de kamerschoonmaak ook verantwoordelijk voor de algemene dienst, linnenlogistiek en leiding. Directeur en eigenaar Mustafa Yüksek: “We hebben er vertrouwen in dat de professionaliteit en de kwaliteit van de dienstverlening van EW Facility Services resulteert in een betere services naar onze gasten”. “En minder zorgen”, vult Manager Feijza Kaya aan.schoonmaakjournaal-ew-facility-services-grand-hotel-downtown-amsterdam

Op de rechterfoto de ondertekening van het contract met Grand Hotel Downtown, met v.l.n.r.: Mustafa Yüksek (directeur-eigenaar), Feijza Kaya (hotelmanager) en Hennie Merks (salesmanager van EW Facility Services)

Op de bovenste foto de ondertekening van het contract met Hotel Bos & Ven en Landgoed de Rosep, met v.l.n.r.: Henri Verhoeven (directeur van Mansion Hotel Bos & Ven en Landgoed De Rosep), Hennie Merks (salesmanager van EW Facility Services) en Bas Cornelissen (algemeen directeur van EW Facility Services)

 

 

Deel dit artikel

Ook interessant: