8 oktober 2019

100% enige waarde van nieuw cleanroom schoonmaakbedrijf TRU

TRU Cleanroom Cleaning, een nieuw schoonmaakbedrijf opgericht door ondernemers uit Limburg en gevestigd in Vilvoorde en Genk. TRU is het enige bedrijf dat zich voor 100% focust op het reinigen van cleanrooms.

“Reinigen van cleanrooms is een echte niche”, zegt CEO van TRU en co-founder Vanessa Morini, die al 17 jaar ervaring heeft in deze materie. Met de steeds strenger wordende normen in de life science, micro-electronica, voedings- en zelfs de automotive industrie is het cruciaal, dat de cleanrooms door echte specialisten worden gereinigd.

Punctueel en betrouwbaar
“In cleanrooms worden temperatuur, luchtvochtigheid en aantal deeltjes in de lucht permanent gecontroleerd. Door aanwezigheid van machines en operatoren in de cleanrooms wordt de cleanroom gecontamineerd. Deze contaminatie is vaak onzichtbaar voor het oog, dat maakt het extra moeilijk voor onze cleanroom cleaners. Dat is de reden dat onze cleanroom cleaners heel punctueel en betrouwbaar moeten zijn, de overwegend ‘blauwe profielen’ (volgens DISC). Ze worden daarenboven volledig getraind tot gekwalificeerde cleanroom cleaners voordat ze aan de slag gaan bij onze klanten”, vertelt Vanessa.

100% continuïteit
Continuïteit is heel belangrijk, zowel in kwaliteit van de uitgevoerde werken als in aanwezigheid. Vanessa legt uit: “Een schoonmaakbeurt in een cleanroom overslaan omwille van ziekte of verlof is ongeoorloofd in onze sector. Onze enige waarde is dan ook: 100%: 100% focus op cleanroomreiniging, 100% conform de norm, 100% continuïteit. We zijn heel verheugd om met deze waarde onze klanten een oplossing te bieden voor het onder controle houden van hun cleanroom”,  besluit Vanessa enthousiast.

Kennismaken? Raadpleeg de website van TRU voor meer info.

Op de foto de oprichters van TRU Cleanroom Cleaning: Jo Nelissen, Luc Vandeweyer, Seppe Thys en Vanessa Morini

 

Deel dit artikel

Ook interessant:

05 november 2018

OSB steunt FNV: Helpling werkt als een schoonmaakbedrijf

De werkgeversorganisatie in de schoonmaakbranche OSB kan zich vinden in de visie van de FNV, dat het bedrijf Helpling in de praktijk functioneert als een schoonmaakbedrijf. Dat betekent dat...

20 februari 2020

Themaserie Marktbalans: MT1000 topper Victoria realiseert 15% groei

“Met stip binnen gevlogen in de MT1000. Management Team (MT) Magazine doet jaarlijks onderzoek naar de beste dienstverleners in hun sector. Dit jaar komt Victoria binnen op plek 6....

22 februari 2024

Nieuwe generatie bereik je met social selling: 5 focus-punten

Wil je weten hoe je Generatie Z (1985-2015) het beste kunt bereiken? Het antwoord is via social selling. Frankwatching heeft de vijf focuspunten op een rij gezet. Laat je...

17 april 2019

Blog: Wall of shame

Onlangs sprak ik met een van onze jonge veelbelovende managers. Dat mag ik vaak doen. En vaak zijn het hele jonge mensen (vindt deze 57-jarig oude man 😊). Vaak...

04 maart 2020

70.000e basisdiploma schoonmaken voor Annabel Amers van Gom

Annabel Amers van Gom mag zich officieel de 70.000e schoonmaakmedewerker noemen die het BOS-diploma (Basisopleiding Schoonmaken) heeft behaald. Het was een feestje waard tijdens de uitreiking van de diploma’s...

06 februari 2020

PizzaMarketingSessie Customer Journey: van verdwaling naar verbinding en verbazing

Samen op de klantreis, samen langs touchpoints, samen – onder het genot van een pizzaatje – op zoek naar de vier 4 b’s: behoefte, belofte, beleving en bewijs. Een...

29 februari 2024

Schoonmaakbedrijf R. Janssen neemt Alpha Gelens over

Sebastiano Janssen van Schoonmaakbedrijf R. Janssen BV laat weten Alpha Gelens in Breda te hebben overgenomen. “Dit betekent dat we ons team van schoonmaakhelden samenvoegen voor nog meer kracht...

18 februari 2020

Daar worden we beter van: oproep voor nieuwe themaserie Ziekteverzuim

“Een van de lastigste zaken waar wij als ondernemer mee te maken hebben, is ziekteverzuim. Vorig jaar werd bekend dat het gemiddelde ziekteverzuim licht gestegen is en dat het...

20 januari 2020

Cleaning Masters verzamelt water door te doen waar ze goed in zijn: schoonmaken

Cleaning Masters gebruikt veel water. “Dat is onvermijdelijk als je als schoonmaakbedrijf je klanten kwaliteit wilt aanbieden. We beseffen maar al te goed dat elders in de wereld proper...

05 juli 2019

#vlogvrijdag Sam van Beercoo vlogt over De Dag van de Schoonmaker

Waarom is De Dag van de Schoonmaker zo belangrijk én leuk? Rayonleidster Sam van Beercoo Schoonmaakgroep motiveert, blikt terug en neemt alvast een aanloopje naar de 5e editie, op...