30 mei 2018

Met Vendor is nieuw hoofdkantoor KPMG België prestigieus tot in de toiletruimtes

Het nieuwe Belgische hoofdkantoor van KPMG in Zaventem straalt klasse en moderne perfectie uit. Een reflectie van de service, het kwaliteitsadvies en actuele kennis op het gebied van belasting-, audit- en accountancydiensten, waarmee KPMG het vertrouwen van haar cliënten heeft gewonnen. Het plaatje van de prestigieuze nieuwe locatie is compleet met de frisse toiletruimtes met luxe afwerking, die Vendor, specialist in toilethygiëne, hier heeft geïnstalleerd.

Na een jarenlange samenwerking op verschillende locaties had KPMG België er alle vertrouwen in dat Vendor de toilethygiëne in het nieuwe pand tot in de puntjes zou verzorgen. Op elk moment een schoon en fris toilet, voldoende papier, zeep en handdoekjes, een minimum aan afval. Voor ieder van de 750 medewerkers, maar ook voor de minstens 100 bezoekers die dagelijks worden ontvangen. Op de dagen dat er evenementen of seminars worden georganiseerd, kan dit bezoekersaantal oplopen tot 250 mensen. Omdat de gekozen IQ-handdroogautomaten op elk moment bijvulbaar zijn, zelfs voordat ze leeg zijn, blijven ook tijdens deze high traffic momenten de toiletten tip top in orde.

Vertrouwen in perfectie, elke dag, voor iedereen
“Dat heeft grote prioriteit,” aldus Ingrid Sitters, Director Facilities bij KPMG, “want het klinkt misschien banaal, maar als er iets storend is of voor een deuk in het imago kan zorgen, dan is het een onverzorgde sanitaire ruimte, waar de bezoeker zonder papier, zeep of mogelijkheid tot handdroging zit.”

“Het is belangrijk om geen grote afvalberg te creëren als dit niet nodig is. En het milieu zowel op korte als op lange termijn te respecteren. In Vendor herkennen wij een leverancier met dezelfde MVO-gedachte.”

Enthousiast over test innovatieve producten
Ingrid Sitters ziet de inzet van het Vendor Smart Washroom-concept als dé oplossing voor de kantoorzone waar grote aantallen bezoekers voor piekmomenten zorgen. “De slimme en communicerende dispensers stellen onze schoonmaakdienst in staat om direct sturing te geven wanneer het bijvullen van een dispenser noodzakelijk is om leegstand te voorkomen. Hiermee voorkom je ontevredenheid bij de toiletgebruiker én het maakt een nóg efficiëntere planning en uitvoering van de schoonmaakwerkzaamheden mogelijk. Het facilitaire management platform werkt middels een handige app, waarmee zowel ikzelf als de schoonmaakdienst continue inzicht heeft in de actuele situatie. Met het Smart Washroom concept van Vendor kunnen wij voor iedere toiletbezoeker een schoon en hygiënisch toilet garanderen.”

Voor welke dispenserlijn koos KPMG? Met welke schoonmaakpartner werkt KPMG samen? Dit en meer leest u via deze link

Deel dit artikel

Ook interessant: